13 Eylül 2011 Salı

METREKAREYE DÜŞEN SEVGİ SÖZCÜĞÜ

Kuruntu değil bunlar, yüzün değil artık bana dönük olan. Eminim... Kaçamak sorularda bulamadık kaybedilenleri... Bazı soruları sormadık, kaybetmeyi umursamadık, gururlu tavırlamızda... Bak şimdi çok uzaktayız hem de aynı metrekarede...


Saçma sapan çırpınışlara sarıldık o kelimeyi duymamak, söylememek için, saçma sapan meşgalelere sığındık... Anladım ki; O söz ikimizi de acıtmayacak... İki hece ama yapayanlız bir kelime: "Bit-ti" ... Kim söyleyecek yarışından fırsat bulamadık, ikimiz de dillendiremedik... Hecelemeden, kafa sallamadan, gözyaşı akıtmadan...

Anladım ki; artık çıkışı yok bu yolun deniz seviyesinden, rakımı yüksek mutluluğa... Titrek bir rüzgarın soğuğunda ısınamayacağız artık... Üşümekti yeğlediğimiz, birbirimize sarılmak yerine...

Merhabalarımız bile laf olsun diye... Varlığımızı, yokluğumuzu aynı anlamda birleştirdik, ellerimiz yerine... Anladım ki; Metrekareye düşen sevgi sözcüğü sayısı sıfır... Aylardır yağış yok bu soğuk kışımızda...

Acıtan ne biliyor musun? Hala yağmurlar tufanlar istiyorum gökyüzünden... Gülücükler, sevgi sözcükleri döken pamuksu bulutlar istiyorum... Bir derin nefes alıp bir çırpıda, yine seni sadece seni sevdiğimi söyleyebilmek istiyorum ama... Anladım ki; yüzyüze gelmek bile zor geliyorsa artık bulutların siyahi renginde hırçın, umursamaz ve zalim şimşeklerle avunmak hakkımız... Yağışsız zamanların ayazında çırılçıplağız... Sadece gözyaşım toprağı ıslatan...

Yağmur dualarım kesildi... Bu metrakaredeki aşk seni durdurmaya yetmez artık...
İki hece ama yapayanlız bir kelime: "Bit-ti" ...

Sana bol yağışlı günler diliyorum, arkamdan yağmurlar dökersin artık... Biliyorum şimdi, gidişimi izlerken mutlu olacaksın... Çünkü gidecek olan bir hiç, senin yarattığın...

1 yorum:

  1. ne yaptın böyle,mükemmel... bunu bugün okumuş olmak daha anlamlı sanırım..yüreğine sağlık.. (suledlr)

    YanıtlaSil