10 Nisan 2012 Salı

BEN NE ZAMAN HÜZÜNLENSEM

Ben ne zaman hüzünlensem, bulutlar yağmur yükünü boşaltmaya gelir bu şehre... Aslında beni anlatamayan bir şarkının mısralarıyla birlikte...



Hiç ummadığım anda yakalar beni hüzün. En neşeli olduğum an bile hiç yadırgatmadan, kendini hayatımın arasına sıkıştırıverir. Bugün de bir şarkıyla böldü gönlümü. Sonra gökyüzü de bunaldı, ağladı. Bende saklı kalan, söküp atamadığım kişisel, kişiye özel yalnızlıklarım günyüzüne çıktı. Ne arar ki bende? Niye var? Şimdi dökemedim kelimelere, belki de hep anlamsız kalacak, kendini analatacak kelimelerden yoksun...
Neyse şarkı güzel, Soner Sarıkabadayı yazmış ve bestelemiş. Zerrin Özer ruhunu vermiş. Giden Gitti... 

2 yorum:

  1. Giden gitmiş ve kaybetmiştir hayat tüm hızıyla akmakta geriye dönüp bakacak zamanımız yok

    YanıtlaSil