30 Ekim 2011 Pazar

İHTİYAÇ FAZLASI GÖNÜLLER

Benden talebi olanlar, farkında değilsiniz ama bende arz yok size dair... İhtiyaç fazlası gönüller tezgahında rağbet görseniz de benim ihtiyaç listemde yoksunuz... Orijinal olamadınız...
Kendinizi büyük markalardan gösterebilirsiniz, çin malı sahte gönül olsanız da... Benim bir tek şeyi "Arzu" ettiğimi bilmiyor olamazsınız...

Gönül depom yıkık dökük olabilir... Kırılmış olabilir "canı" çerçevesi... Satılık bir şey yok size sunabileceğim... Çünkü ben içindeki gönülü bırakamadım daha... Kilitledim bir çok anahtarla... Kimsenin dokunamayacağı bir yerde ve o kadar dolu ki orası... Kendimden koparabildiğim kadarıyla yanlızlığı ekleyebildim sadece onun yanına... Sattığınız, pazara sürdüğünüz gönülün, benim gönlüme dokunması mümkün değil... Son kullanma tarihiniz geçecek, sizi kullanmadan geçecek... Varın biraz düşünün, kendinize daha sağlam gönüller bulun... Duygularım sizin anlayamacağınız türden anlaşılan... Ben sizin satış tekniklerinizi çözebilecek durumda değilim... Zaten eğer satın almak istersem, siz verdiğim paraya değmezsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder