18 Şubat 2012 Cumartesi

DUYGULARIN ZAMAN TÜNELİ

Ayrılık herkese koyar, gidene de kalana da. Gitmek de kalmak da gururumuzdandır. Biri taviz vermeyendir gururundan, diğeri ayaklar altına sermiştir çoktan. (20 Aralık 2011)



###Müzik başlar, seninle asırlık dansımız başlar... Elinin biri omuzumda, biri elimde. Bense belini sarıyorum. Doya doya sarılıyorum, yavaşca saçlarına sokuluyorum. Kokunu çekiyorum içime. Bir yandan notalar gibi savruluyoruz, odanın her yanı sen kokmaya başlıyor. Gözlerimi kapatıyorum. Ahenki hissediyorum. Ama... ... bir terslik; müzik bitiyor, dans bitiyor, sen yoksun. Kokunu hala hissedebiliyorum. Anlıyorum ki seni çok özlemişim. (21 Aralık 2011)


###Sadece gözlerine bakıp biraz daha fazla acı hissediyorum, orada kendimi göremeyince... Biraz da nefessiz yaşamak istedim yanlızlığımı... Ki senin nefesin aklımı başımdan alsa da, yalnızlığımı almıyor... (22 Aralık 2011)


###O kadar sıradanmış gibi kullanılan kelimeler var, ben onlar için sayfalarca duygular yazıyorum. O sayfalardan sen geçince, sonu hep yanlızlıkla bitiyor... (23 Aralık 2011)


###Şu an plansızım, sürprizsiz. Belki gözünü kapatıp açınca beni görürsün, belki de bir daha varlığımı hissedemezsin... (26 Aralık 2011)


###İç kanamalarım var, parmak basmayla durdurulamayan, aklıma geldikçe kan fışkırtan yaralarım. Paramparça diyemiyorum, un ufak kemiklerim var bir bir kırdığın, ayakta duramıyorum... Yavaş yavaş, öldürmüyorsun, sağ bırakıp acılarının intikamını alıyorsun gözlerimdeki acıdan. Unutturmuyorsun, her gölgeden sen çıkıyorsun, karabasanlarımsın. Sen nasıl bir aşksın böyle, nefes aldırmıyorsun, ellerin gırtlağımda. Çırpınamıyorum, kıpırdayamaıyorum. Kafamı vurduğum duvarlar kanıyor da sen aklımdan çıkmıyorsun. Yetmez mi bu yıllar sana harcadığım? niçin benden gitmiyorsun? Sen gitsen de beni neden senle sürüklüyorsun? Diz kapaklarım parçalandı, üstüm başım yırtık.
Bana aşk acısız demeyin artık.(27 Aralık 2011)


###İçki alemlerinde yan masayla kurduğum gecelik dosltuk gibiydi senle bağımız, göbek attık, kadeh tokuşturduk, sonra birbirimizi unuttuk. Ne güzel... (28 Aralık 2011)


###Ne zaman istersen, ne kadar istersen o kadar yaşarım. Beni öldürdüğünde cenazeme de katılmazsın biliyorum. Tek istediğim ve yapacağını bildiğim, beni öldürürken gözüme bakabilecek cesaretinin olması.. (29 Aralık 2011)


###Sana şu an kocaman sarılıyorum, başını omzuma yaslıyorum, saçını okşuyorum. Diğer elim sırtında, sırtını sıvazlıyorum. "Geçecek kuşum" demek geliyor içimden, diyemiyorum. Biliyorum ki bazı şeyler geçmiyor. Sana umut aşılamak istiyorum, yapamıyorum. Seni ancak sen umutlandırabilirsin. (17 Şubat 2012)


###Masum aşklar çocuklukta kaldı. Kimileri de çocuk kaldı, masum sandıkları aşklarda darbe aldı. En güzel günler hep geride olandı. Hepimiz biliyoruz ki, tüm "seni seviyorum"lar yalandı... (18 Şubat 2012)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder