1 Aralık 2011 Perşembe

YALNIZLIĞIN TÖREN GEÇİŞİ

Sıkıldım sahte gülücükler dağıtmaktan. Bugün de olduğum gibi mutsuz görünmek istiyorum. Mutsuzluğum senin mutluluğun olacaksa evet mutsuzum. Tek derdim senin mutlu olman değil mi zaten?


Evet ilk gözyaşım değil bu gece sensizlikten süzülen. Yanlızlığın iliklerimden, ağır ve uygun adımlarla tören geçişini, ilk kez bu gece hissetmedim. Ama bu gece çok kötü koydu, niyeyse? Çok ağır bir yüktü gözlerimde biriktirdiğim... Taşıyamadım. Evet onu da beceremedim, ağladım... Mutlu oldun mu?

Boş içki şişelerine dolduruyorum acılarımı. En korktuğum şeyle, "Ya beni sararsa" dediğim hasretinle gözgöze, dizdizeyim... Git dedim, gitmedi... Ne kadar daha kalır bilmiyorum ama beni mahvediyor. Mutlu oldun mu?

"Öldür beni" demeseydi bu türkü, tekrar tekrar dinlemeseydim, kara sevdam karabasan gibi çökemeyecekti üstüme. Kıpırdayamıyorum, kurtulamıyorum umursamazlığından. Mutlu oldun mu?

Ne yapmalıyım bilmiyorum, huzuru bulmak için... Huzur senin gözlerindeyken... Kafamı rahatlatamıyorum seni düşünmemeye çalışırken. Ama seni özlüyorum, seni düşünüyorum. Kurtar beni bu azaptan... Öldür beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder